ققنوس کربلا

  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ

ترانه و شعر آهنگ نشدیم سینا حجازی

من یه خندم که میخونم من یه دیوونم که میدونم
من صدایه گریه ی نسلی شدم که داره میخنده و داغونه
اینقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشقه ترنمه بارونه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر احتمالا این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر احتمال دارد این روزگار وحشی آدم شه

تکست موزیک نشدیم سینا حجازی

نسله من با لگد پدر از خواب پرید اما باز روز پدر رفتو جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از تمام معلماش ولی هیشکی رنگه اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم سیخو سنگی نشدیم حاله ما خوب ه تمام ما مفنگی نشدیم
نسله من عاشقه پوسترایه رنگی بودو خواب میدید واسش هدیه ی ساز آوردن
یکی جفت پا میپرید تو رویات پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد جهان رو هی داریم خالی میبندیم
با چشه باز اشک میریزیم با چشه بسته میخندیم
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر احتمال دارد این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این احتمالا این روزگار وحشی آدم شه
یآدم ون داده بودن دختر ا بادکنکن هیشکی یآدم ون نداد که جهت چه میترکن
یآدم ون داده بودن پسرا شیرن فردی یآدم ون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو شادی مونو گم کردیم گریه به حاله خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف چشامونو میبندیم تو پشته کوه بنداز ما بازم میخندیم
بخند بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم بخند بازم بخند با خنده هات از غصمون کم شه
نمیدونم با این خـبر شاید این روزگار وحشی آدم شه
**

  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • احمد جلوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی